۲۰ بهمن، سالروز افتتاح طرح سازمان بین‌المللی مدیریت تولید و صادرات زعفران (OSEC)، منشاء تحول نوین در صنعت زعفران، گرامی باد.

🔹 در طی قریب به نیم قرن از بقای انقلاب اسلامی، دهه فجر، همواره یادبود تجدید حیات دوباره ملت ایران و کشور عزیز اسلامی‌مان می‌باشد . حال در پنجمین دهه از حیات انقلاب اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که با طرح «سازمان بین‌المللی مدیریت تولید و صادرات زعفران (OSEC)» به ایفای نقش در گام دوم انقلاب که همانا جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است، می پردازیم.

🔸 حال پس از گذشت یک سال از افتتاح این طرح بین‌المللی توسط عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، که برخواسته از روحیه و باور هم‌افزایی، پویش، کوشش، نوآوری و جهادی جوانان این مرز و بوم است، در تلاش برای ایجاد بستری جهت تشریک مساعی باهدف نوآفرینی زنجیره تامین ارزش زعفران با چشم اندازی تمامیت‌محور به عناصر اکوسیستم زعفران است تا بتواند با صیانت از ارزش‌های این محصول استراتژیک ملی، رویای اقتصاد بدون نفت را تحقق بخشیده و با مدیریت مبنای کشف نرخ جهانی آن، از حقوق کشاورزان این محصول ارزشمند حمایت نماید.

🔹 این سازمان تا کنون توانسته با تکیه بر چشم‌اندازها، ارزش‌ها، هدف‌ها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خود، از طریق بررسی وضعیت موجود و آینده نگری در زمینه تولید، فرآوری و صادرات زعفران، انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری با بخش های مختلف، همیاری کشاورزان و فعالان صنعت زعفران، پایش و تدوین اصول زنجیره تامین ارزش زعفران و حمایت و پشتیبانی از تمامی ارکان این زنجیره، در مسیر رشد و تعالی اکوسیستم زعفران گام جهادی بردارد.

🔸 رجاء واثق داریم در پرتو الطاف حضرت حق، تلاش‌های بی وقفه و راهبردی و با عنایت به نقش مهم اقتصاد کشاورزی زعفران و جایگاه ارزشی این صنعت، بستری مناسب برای تنظیم بازار بین‌‍المللی و ملی جهت مبنای کشف نرخ عادلانه در محیطی شفاف، رقابتی، منسجم و قانونمند، مدیریت کیفیت محصول، انضباط مالی و حقوق تولیدکنندگان و رضایت محلی، ملی و بین‌المللی مصرف‌کننده را در «سازمان بین المللی OSEC» محقق سازیم.