مجری طرح سازمان بین‌المللی OSEC در دیدار کارآفرینان با سعید محمد مطرح نمود…

در دیدار مجری طرح سازمان بین‌المللی مدیریت تولید و صادرات زعفران (OSEC) به همراه جمعی از سرمایه گذاران، صنعتگران و کارآفرینان با سعید محمد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی جهت بررسی راهکارهای تولید دانش بنیان، اشتغالزایی پایدار، ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی در این مناطق، طرح ایجاد بورس بین‌المللی زعفران در مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران توسط سیداحسان مصطفوی مطرح گردید.

در این نشست که به همت «انجمن فرانگران نوین» و با هدف راه‌اندازی تولیدات و ارائه خدمات هدفمند در مناطق آزاد کشور در راستای شعار سال یک هزار چهارصد و یک ( تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) در محل دبیرخانه این سازمان برگزار گردید، سعید محمد با تاکید بر ارائه فرصت های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های سرمایه‌گذاران حاضر، گفت: تمام تلاش مجموعه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران، بر این است تا موانع سرمایه‌گذاری از میان برداشته شود و از سوی دیگر نیز با مطرح کردن مباحث و چالش های مربوط به مناطق آزاد در بدنه دولت، تلاش می شود تا مشکلات در این حوزه حل و فصل شود که در این راستا از ارائه طرح‌های سرمایه گذاران نیز حمایت‌های لازم انجام می‌گردد.

همچنین در این رویداد برخی از سرمایه‌گذاران و صنعتگران ایده‌ها و طرح‌هایی در راستای آبادانی و توسعه هر چه بیشتر این مناطق را بازگو نمودند. همچنین سیداحسان مصطفوی، مجری طرح سازمان بین‌المللی OSEC، به تشریح طرح این سازمان بین‌المللی به عنوان یک الگو جامع ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی با محوریت جمهوری اسلامی ایران که می‌تواند زمینه‌ساز صیانت از جایگاه و ارزش زعفران ایرانی در سطح بین‌الملل پرداخت که مورد تایید و حمایت سعید محمد ،دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، واقع گردید.

در پایان این نشست نیز به منظور تقدیر از تلاش‌های سعید محمد در عرصه‌های مختلف، تندیس و نماد سازمان بین‌المللی OSEC به ایشان اعطا گردید.

امید است بتوان در کنارهم و باهم در جهت ارتقاء صنعتِ ایران عزیزمان، با اعتماد بر جوانان و تجربه و دانش سرمایه‌آفرینانِ بزرگ کشورمان گامی هوشمندانه در راستای توسعه عصر نوینی از پیشرفت تکنولوژی و صنعت ایران اسلامی برداریم.